مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-14سياسي

نمایشگاه کتاب تهران| سرهنگی: قیمت تمام شده جنگ با ادبیات مقاومت تعیین می شود


مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت با بیان این مطلب که ادبیات مقاومت قیمت تمام شده جنگ است، افزود: نه سیاسیون می توانند این قیمت را برای ما مشخص کنند و نه نظامیان.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا، مرتضی سرهنگی با حضور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب در غرفه سوره مهر حاضر شد و درباره اهمیت و ضرورت ترویج ادبیات جنگ و دفاع مقدس با اهالی رسانه به گفت وگو نشست.

مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت در غرفه سوره مهر در ابتدای نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه محل تظاهر است؛ یعنی حتی اگر وسط نمایشگاه روی صندلی رفتید و بلند داد زدید این کتاب ها را خریده ام ایرادی ندارد و شیرین است.

  وی در ادامه افزود: نمایشگاه، بازار فکری و فرهنگی است.

البته طبیعی است که وقفه دو ساله در برگزاری نمایشگاه به این بازار شوک وارد کرده است، اما با توجه به جمعیت معتقدم بازار سرپاست.

ضمن این که در نمایشگاه مجازی هم فروش داریم.

البته این موضع را انکار نمی کنم که با توجه به وضعیت اقتصادی ممکن است خرید کتاب و حضور در نمایشگاه جزو اولویت های خانواده ها نباشد.

شکل گیری ادبیات دفاع مقدس سرهنگی درباره وضعیت فعلی ادبیات مقاومت و افزایش تولیدات این حوزه تصریح کرد: بعد از گذشت 40 سال از دفاع مقدس، تازه در این حوزه پا گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب تهران| سرهنگی: قیمت تمام شده جنگ با ادبیات مقاومت تعیین می شود

نمایشگاه کتاب تهران| سرهنگی: قیمت تمام شده جنگ با ادبیات مقاومت تعیین می شود